
Општинската болница „Heilig Hart“ ги купи чилерите со воздушно ладење на Daikin во 2020 година. Единиците се поставени на кровот од централниот објект, за ладење на болницата и за нејзината важна опрема. Овие чилери се покриени со договор за сервисирање, а еден од нив има договор за сеопфатна продолжена гаранција. Овие договори се поврзани со платформата „Daikin on Site“ (DoS) за надгледување на работата на единиците и за да се овозможат брзи интервенции при сервисирање.
Благодарение на напредните функции на DoS, се забележа протекување на еден од чилерите и разладното средство беше надополнето во рок од 3 недели без да се наруши нормалната работа на единицата.

Информации за клиентот
Општинската болница „Heilig Hart“ е основана во 1899 година, во Левен, Белгија. Болницата има персонал од околу 800 лица и спроведува околу 12.000 операции годишно.
Чилерите на Daikin се користат во операционите сали и канцелариите. Системот има резервен капацитет, но клиентот сака да ги намали можните прекини во работата.
„Стабилноста на системот е важна за да се овозможи постојана и висококвалитетна услуга за нашите пациенти. Со решението и поддршката на Daikin, уверени сме
во одржливоста и енергетската ефикасност на нашите услуги и нашата работа.“
Стијн Верплетсен, директор на одделот за технички услуги во општинската болница „Heilig Hart“

Инсталирани производи
EWAD610TZXRB2018
EWAT155B-SRA2046
EWAH600TZXRD2 (во продажба од март-април, 2024 година)
Вкупен капацитет на ладење: 750 kW
За решенијата овозможени од Daikin
За да се задоволат потребите на клиентот, Daikin ги овозможи следните услуги:
Превентивно одржување: 2 посети годишно за големото превентивно одржување на уредите и опширна проверка на работата на водовите за ладење; 2 теста за протекување годишно; опширна анализа на маслото на секој компресор; и продолжена комплетна гаранција на сите резервни делови и интервенции.
Претплата Premium за Daikin on Site, заедно со детекција на протекување: Тоа значи дека инженерите на Daikin можат да ја надгледуваат инсталацијата секојдневно и по потреба да интервенираат брзо.
Извештај за оптимизација на енергија врз основа на работните податоци преземени од страна на DoS.

Пристапот
Алармот за детекција на протекување од DoS пријави невообичаено однесување. Врз основа на податоците од Daikin on Site, инженерот за далечинско надгледување на Daikin можете да ги процени работните услови на единицата. Сепак, поради условите за слабо оптоварување преку зима, не можеше да се донесе заклучок за загубата на разладно средство.
Дури и без јасен доказ за невообичаено однесување во податоците од работата, Daikin сака што е можно повеќе да го намали влијанието врз околината или загубата на енергија при ладење за корисникот. Поради тоа, презедовме поинаков пристап кон известувањето, проверката и поправката.
Техничар од Daikin му се обрати на клиентот и закажа проверка на самото место.

Резултатите
Од проверката на самото место се потврди дека има мало протекување. Протекувањето предизвикало загуба на разладно средство од 4 kg од вкупно 39 kg во единицата, што претставува загуба од 12 %. Без функцијата за детекција на протекување, ќе требаше да поминат месеци пред да се забележи протекувањето и трошоците за замена на разладното средство ќе беа многу поголеми.
Поважни информации
Благодарение на напредната функција за детекција на протекување на Daikin on Site, Daikin можете да го забележи протекувањето, да ја провери опремата и да го надополни разладното средство за помалку од 3 недели. Единицата беше поправена без да се престане со ладење.

За Daikin on Site
Daikin On Site (DoS) е далечинско надгледување и управување со системи од чилери и клима комори преку облак-платформа.
DoS има за цел да им помогне на нашите клиенти и да им овозможи складирање и пристап до тековните податоци, да им овозможи поддршка од експертите на Daikin и можност за заштеда на трошоците, да го зголеми работниот век на единицата и да го намали ризикот од неочекувани проблеми.

За функцијата за дектеција на протекување
Алгоритамот зема предвид податоци во врска со работата на единицата во последните 4 месеци. Ако се забележи протекување на разладното средство, DoS веднаш ги известува крајниот корисник, инсталатерот и инженерот за сервисирање преку следните средства:
Приказ за аларм на екранот на DoS
Испраќање порака до претходно регистрирана адреса на е-пошта
Горенаведеното известување треба да се изврши во рок од една минута откако ќе се забележи протекувањето
Алармот може да се откаже ако се процени дека е погрешен.
Што е следно?
Експертите на Daikin постојано го подобруваат алгоритамот за детекција на протекувањето на разладното средство со поголема точност и имплементација во повеќе единици. Функцијата е достапна за чилерите EWAD-TZD, EWAT-B-C и ќе се имплементира во новите чилери на Daikin.
