Skip to main content

Daikin започнува нова кампања за европскиот бренд: „Постојано свеж воздух“

Брисел, 30. јули 2025 - Daikin неодамна претстави нов бренд: да биде внимателен лидер во HVAC-индустријата. Ова претставува уште посилна посветеност кон купувачите со сето она што го чини Daikin - преку енергетски ефикасно греење и ладење, чист и свеж воздух и сето тоа на одржлив начин. За да го овозможи сите овие работи, Daikin ја започна новата кампања за европскиот бренд, „Постојано свеж воздух.“

Кампањата го насочува вниманието кон нешто што не го цениме колку што треба: воздухот околу нас. Претставува креативен израз како топлинските пумпи и прочистувачите на воздух од Daikin им нудат на луѓето удобност и чист воздух - секој ден во нивните домови. Поткрепен со искуство повеќе од еден век, Daikin продолжува да наоѓа нови начини како да го доживуваме воздухот.

Воздух, а се гледа

Кампањата на брендот го одразува лидерството на Daikin во удобноста, квалитетот на воздухот и одржливоста. Користи разнобојни меурчиња за да ги прикаже невидливите придобивки од топлинските пумпи и прочистувачите на воздух:

  •  Портокаловите меурчиња претставуваат топол воздух
  • Сините меурчиња претставуваат ладен воздух
  •  Белите меурчиња претставуваат чист, свеж воздух

Овие графички прикази прикажуваат како решенијата на Daikin тивко го подобруваат нашето секојдневие - топлење, ладење, прочистување и освежување на просториите во кои живееме.

Приказна за удобноста и здравјето на дело

Ова е повеќе од кампања. Ова е приказна за тоа како воздухот ни го обликува нашето секојдневие. Сликата со меурчињата се појавува на ТВ, во печатен и дигитална форма и на друштвените платформи и ги поканува луѓето да видат дека воздухот не е само нешто што го дишеме туку и дека ни дава свежина.

Поход низ Европа

Кампањата се фокусира на станебената категорија производи од Daikin - меѓу кои топлински пумпи воздух-воздух, топлински пумпи воздух-вода, прочистувачи на воздух и решенија за вентилација. Ќе оди во живо оваа зима во над 20 европски држави. Главната цел е да се засили и да се одржи свеста за брендот низ Европа, со што ќе се зајакне позицијата на Daikin како доверлив лидер за решенија за климатизација.

Одржливост со секој здив

„Постојано свеж воздух“ го засилува Daikin како лидер во иновацијата на одржливи решенија. Кампањата покажува како Daikin им помага на луѓето да живеат посвесно - им овозможува енергетски ефикасна климатизација и чист и свеж воздух на одржлив начин. Ја продолжува долгогодишната посветеност на Daikin да се грижи за воздухот.

Порака од Daikin Europe

„Воздухот е важено, но често се занемарува. Со оваа кампања сакавме невидливото да го направиме видливо - да покажеме како Daikin работи постојано за да го подобри воздухот во кој живееме. Кампањата е празнување на удобноста, здравјето и одржливоста и одраз на нашата посветеност кон иновацијата.”

- Ервин Де Рос, менаџер за маркетинг во EMEA, Daikin Europe

Слични написи