Проверете дали сте доволно блиску до вашата Daikin Altherma кога се обидувате да се поврзете. Апликацијата ONECTA содржи детални инструкции за тоа како да активирате пристапна точка за безжичната порта на вашата Daikin Altherma.
iOS 15 користи привремено решение:
Апликацијата ONECTA 2.7.0, 3.0.2 и 3.1.0 има проблеми при поврзување со безжичната пристапна точка на Daikin. Следете ги овие чекори за да се поврзете успешно :
- Ажурирајте ја апликацијата до 3.1.0 или понова верзија
- Исклучете го мобилниот интернет (3G/4G/..) на вашиот iPhone

- вклучете ја вашата единица од Daikin преку апликацијата ONECTA.
Општи информации :
Имајте предвид дека пристапната точка е активна само 3 кога единицата не се стартува. Откако телефонот ќе се поврзе, пристапната точка останува активна додека е поврзан телефонот. Откако ќе се прекине врската со телефонот, пристапната точка останува активна 3 минути, а потоа се исклучува и ќе морате повторно да ја вклучите преку интерфејсот MMI. (На фирмвер 1.0.8, пристапната точка е активна само 1 минута)
Имајте предвид дека само 1 телефон може да биде истовремено поврзан со пристапната точка. Портата ќе ја одбие втората врска. Апликацијата ONECTA автоматски ќе се обиде да ја прекине врската ако поврзувањето е успешно или кога ќе се затвори апликацијата. На Android 9 или постара верзија, автоматското исклучување не функционира постојано, во зависност од ситуацијата, па затоа прекинете ја врската преку поставките за Wi-Fi.
Имајте предвид дека ако оперативниот систем вели дека сте поврзани на мрежа без интернет, останете поврзани со „daikin-ap“. Ако се појават скок-прозорци што ви нудат да се вратите на претходната мрежа без интернет, изберете ја опцијата да останете поврзани со „daikin-ap“. Ако не го сторите тоа, постапката ќе биде неуспешна.
При ретки случаи, постои можност апликацијата ONECTA да не може да се поврзе со безжичната порта на Daikin Altherma автоматски. Во тој случај, апликацијата ONECTA ќе ве извести и ќе побара од вас да се поврзете со безжичната порта рачно.
Брендовите што имаат најмногу проблеми со ова се:
- Мобилните телефони OnePlus што работат на Android 10 или понова верзија
- Мобилните телефони Huawei што работат на Android 10 или понова верзија
- Притиснете „копирај лозинка за WiFi” (можеби треба да лизгате надолу за да се открие копчето за копирање) или употребете: D5ApAG5R2J2tnFRA5My7Y28rP95mv65
- Одете до поставките за Wifi на вашиот оперативен систем
- Побарајте „daikin-ap“ и изберете ја оваа безжична мрежа
- Кога ќе биде побарана лозинка за WiFi, внесете ја лозинката
- Вратете се во апликацијата
- Постапката на поврзување би требало да продолжи

- Ако сакате повторно да ја побарате пристапната точка „daikin-ap“ автоматски, затворете ја постапката за поврзување и обидете се повторно.
При валидација на производот забележавме дека при многу ретки случаи некои оперативни системи на паметни телефони имаат потреба со поврзување на пристапна точка „daikin-ap“. При тие случаи проверете дали телефонот ја содржи најновата верзија на оперативниот систем, обидете се со рестартирање на телефонот или користете друго телефон за да ја завршите постапката на поврзување со безжичната порта на вашата Daikin Altherma. - Брендовите што имаат најмногу проблеми со ова се:
- Некои модели на iPhones што работат на iOS 14.x
- Телефоните Xiaomi што не работат со најновиот оперативен систем.