Проверете дали мобилниот уред е поврзан на истата мрежа со единицата. Се препорачува и да има што помалку мрежни апарати помеѓу мобилниот уред и единицата, затоа што може да го попречат сигналот.

Апликацијата користи mDNS (Bonjour/ZeroConf) за да ја најде единицата. При ретки случаи, мобилните уреди со Android не може да ги најдат единиците. Проверете дали на уредите со Android е ажуриран оперативниот систем, потоа рестартирајте ги и проверете повторно.


Ако ова решение не го реши проблемот, обидете се рачно да ставите единици преку IP-адресата на мрежната порта во апликацијата. Обидете се со оваа постапка само кога не може автоматски да ги најдете единиците.
Во апликацијата постапете на следниот начин:
1) Одете до „Додај уред“
2) Изберете го менито во горниот десен агол
3) Внесете ја IP-адресата на мрежната порта (на пр., можете да ја најдете во списокот DHCP од вашиот насочувач)
4) Потврдете
Ако сте ја внеле точната IP-адреса, единицата ќе може да ги најде единиците.


Ако внесената адреса не дава резултати, ќе се појави следниот екран.

Ако сè друго е неуспешно, проверете дали насочувачот и мобилниот уред поддржуваат WebSocket.
Тоа можете да го проверите на:
- www.websocket.org/echo.html
- стартувајте го тестот за ехо
Ако тестот е неуспешен, обратете се до произведувачот на мобилниот уред/насочувачот за да дознаете како може да се користи WebSocket.
Ако се поддржува WebSocket, обидете се да ја рестартирате мрежната порта на единицата, насочувачот и мобилниот уред и обидете се повторно.