Наши услуги

Гаранција
Осигурете го секој уред на Daikin со дополнителна гаранција до 10 години, за траен душевен мир и стручност при рака, кога и да ви треба.

Одржување
Дадете му ја негата којашто ја заслужува вашиот производ на Daikin со еден од нашите пакети за одржување по мерка. Заштедете пари, продолжете го работниот век на производот и уживајте во траен мир.

Stand By Me
Сè што треба да знаете за вашите производи Daikin и нашите опции за исклучителна услуга на дополнителна нега во една платформа со лесен пристап. Нашите експерти ќе бидат покрај вас во наредните години.

Апликации и поврзување
Нашите единствени апликации и платформи се дизајнирани да ве водат на секој чекор од вашето патешествие со Daikin. Контролирајте ги вашите уреди, организирајте дополнителна нега и добијте поддршка кога ви е потребна, сето ова со допирање на копче.

Техничка поддршка
Производите на Daikin се изградени по највисоки стандарди, но ако ви треба помош и понатаму, нашите стручни техничари за сервисирање се секогаш тука за вас. Поправките на лице место се достапни за сите наши асортимани на производи.

Наша мрежа на партнери
Нашата мрежата на доверливи, квалификувани инсталатери ги поставува стандардите за професионални и сигурни услуги за инсталирање коишто ги надминуваат очекувањата на купувачите.

Далечинско надгледување
Искусете целосна контрола и безгрижна удобност со алатките за далечинско надгледување на Daikin. Следете ги вашите системи за греење и ладење каде и да сте, правејќи го домот удобен и ефикасен без никакви проблеми.
Информирајте се
Откријте повеќе за тоа како топлинските пумпи можат да го трансформираат вашиот дом - и како да го извлечете максимумот од домот.
Сакате да прочитате повеќе?
Повеќе информации
Да. Ако инсталатерот нуди одржување, може да ви ја одржува единицата.
Кога купувате единица од Daikin, вашиот инсталатер ќе ви предложи договор за одржување. Инсталатерот има време од 18 месеци да ви го понуди договорот за одржување. Ако не го стори тоа во тој период, можете да отидете на платформата „Stand By Me“ и да купите договор за одржување од Daikin.
Ви предлагаме да се обратите до вашиот инсталатер од Daikin за секоја интервенција што сакате да ја добиете. Ако не нудат ја интервенцијата, обратете се до локалната канцеларија на Daikin за повеќе информации.
Со регистрирање на единицата можете да пристапите до информациите за вашиот производ и да ги чувате податоците за гаранцијата и за сервисниот партнер онлајн. Постојано се стремиме да ги подобриме услугите што ги овозможува платформата „Stand By Me“ на нашите купувачи. Ни требаат вашите податоци за контакт и некои информации за вашиот производ за да ви овозможиме извонредна поддршка и подобра комуникација помеѓу вас и сервисниот партнер.
Ако користите Apple-уред, одете во App Store или допрете ја иконата Google Play ако користите Android-уред. Допрете „search“ (барај) и пишете Onecta за да ја најдете апликацијата, а потоа допрете ја иконата за да ја преземете апликацијата на вашиот уред. Кога ќе се инсталира, отворете ја апликацијата Onecta и можете да продолжите.
Можете да го регистрирате вашиот производ преку копчето за регистрација на веб-сајтот „Stand By Me“. Тоа отвора скок-прозорец каде можете да внесете адреса на е-пошта и лозинка за вашата нова сметка, потоа пополнете ги останатите детали на следните екрани.
Откако ќе го завршите ова, на вашата сметка ќе се испрати е-пошта за валидација. Откако ќе ја валидирате адресата на е-пошта преку линкот во пораката, ќе бидете препратени на „Stand By Me“ за да започнете со регистрирање на вашата инсталација.
Ако користите опција за најавување со друштвена мрежа (Facebook, Linkedin, Twitter) нема потреба да ја валидирате вашата адреса на е-пошта, но ќе треба да се најавите откако ќе го завршите процесот за регистрирање во скок-прозорците.